Rabo ClubSupport
Langs deze weg willen wij iedereen bedanken die op LTC Triomf heeft gestemd bij de Rabo ClubSupport actie 2024. De opbrengst voor onze vereniging bedroeg ruim 800 euro.

Onze penningmeester neemt de cheque in ontvangst

Garage Breugem Open Jeugdtoernooi tennis en padel
Zin in een sportieve herfstvakantie? Doe dan mee aan het Garage Breugem Open Jeugdtoernooi. Dit jaar voor het eerst ook met padel!
De wedstrijden worden zoveel mogelijk op woensdag 30 oktober, donderdag 31 oktober en vrijdag 1 november gepland, maar afhankelijk van het aantal deelnemers mogelijk ook al op dinsdag 29 oktober. Iedere dag beginnen we om 10 uur.
De kosten voor deelname bedragen 3 euro voor Rood en Oranje en 8 euro voor Groen en Geel. Doe je aan twee onderdelen mee, dan betaal je voor het tweede onderdeel maar 3 euro. Inschrijven kan nog t/m 25 oktober!
Schrijf je hier in!

We hopen jullie allemaal te zien in de herfstvakantie!
De jeugdcommissie!

Jeugdkampioenen
Op zondag 13 oktober is Triomf 2 Jongens 13 t/m 17 kampioen geworden door deze laatste wedstrijddag met 6-0 te winnen van Berkenrode!
Het team van Guus van Dam, Rick Eberharter, Tom Stolk, Lucas Wijdeveld en Tias Leffers werd na afloop verwend met een heerlijke appeltaart en een fijne bioscoopbon!
Komende zondag kunnen we mogelijk weer een team feliciteren!

Het winnende team: Triomf 2 Jongens 13 t/m 17 jaar

Informatieavond nieuwe leden
Aanstaande maandag 21 oktober om 20.00 uur is er in het clubhuis een informatieavond voor nieuwe leden. Ook leden die een vorige bijeenkomst gemist hebben, zijn van harte welkom. Via een PowerPointpresentatie informeren we jullie over alle activiteiten, die bij Triomf georganiseerd worden en maak je kennis met een aantal bestuursleden. Natuurlijk is er ook de mogelijkheid om vragen te stellen.

Triomf Golftoernooi 2024
Op vrijdag 4 oktober werd het Triomf Golftoernooi weer in ere hersteld. Onder ideale weersomstandigheden met volop zon, geen wind en een lekkere temperatuur hebben 33 deelnemers hun best gedaan voor een goed resultaat. Een aantal prijzen werd beschikbaar gesteld door Lies en Ruud Wortelboer, waarvoor onze hartelijke dank!

De 1e prijs bij de dames werd gewonnen door Anita van der Lugt met 33 stablefordpunten en bij de heren was Maurits Smal de beste met 37 stablefordpunten. Beiden kregen naast hun prijs ook een wisselbeker, die ze volgend jaar mogen verdedigen. De 2e en 3e prijs bij de dames waren respectievelijk voor Jeanne de Winter en Lies Wortelboer, en bij de heren voor Jan Smits en Paul Rek. En voor de golfkenners: er werd ook gestreden om de Neary (Maurits Smal), de Leary (Ad van der Heijden), de Longest dames (Cora van Dijk) en de Longest heren (Marc Euser).

Het was een heel gezellige dag, waarop Triomfleden elkaar ook weer eens in een andere hoedanigheid hebben leren kennen dan op de tennis- of padelbaan. Dank aan Fred en Marjo voor de goede organisatie en graag tot volgend jaar!

De winnaars van het toernooi Anita van der Lugt en Maurice Smal

(29) 30 oktober t/m 1 november
Open Jeugdtoernooi tennis en padel
3 november The Battle (LTC Triomf vs LTV Bleiswijk)