Taakverdeling bestuur per 10 maart 2025
Op de laatste ALV (van 10 maart j.l.) is Rika van Swieten afgetreden en zijn Ruud Lendfers en Pauline Zandee toegetreden tot het bestuur. Er wordt nog gezocht naar een bestuurslid voor de bar, maar in deze nieuwsbrief maken we alvast de nieuwe taakverdeling van de huidige bestuursleden bekend.
Dagelijks bestuur
Joost Oudshoorn: Voorzitter en (tijdelijk) bestuurslid bar
Chris van der Tuin: Penningmeester
Jan-Jozef Beerens: Secretaris
Bestuur overige taken
Patrick Kuijt: Communicatie, technische zaken (Tennisschool)
Ruud Lendfers: Parkzaken en digitale infrastructuur
Marjo van der Wel: Ledenadministratie, competitie senioren, barplanning
Pauline Zandee: Evenementen, toernooien en de communicatie hierover
Wachtlijst dagleden en padel
In de vorige nieuwsbrief stond dat Marjo van der Wel (volgens een vaste procedure) mensen op de wachtlijst en dagleden, die vooraf hadden aangegeven door te willen stromen naar een senior padellidmaatschap, zou benaderen. Het resultaat hiervan is dat er 60 nieuwe senior padelleden zijn bijgekomen; 9 personen van de wachtlijst en 51 dagleden. Op de wachtlijst staan nu nog 38 personen en daarnaast zijn er ook minimaal 50 dagleden, die graag senior padellid willen worden. Voor hen geldt dat ze vanzelf benaderd worden, wanneer er weer leden aangenomen c.q. doorgeschoven kunnen worden. Communiceren over de volgorde van toelating is niet mogelijk. Marjo bellen, mailen of appen heeft dus geen zin. Wanneer er weer plaats is, zorgt zij voor een eerlijke toewijzing.
Vrijspelen tijdens de voorjaarscompetitie
Op vrijdagavond en zondag overdag zijn alle banen gereserveerd voor de voorjaarscompetitie. Vrijspelen is daardoor (bijna) niet mogelijk. Pas zondagavond vanaf een uur of 19.00 zullen er weer banen beschikbaar komen. Op de zaterdagen is er minder competitiedrukte en zullen er wel een aantal banen vrij bespeelbaar zijn.
Oproep bardienst
Iedereen die nog geen bardienst gepland of gedraaid heeft, kan zich nog vrijwillig aanmelden en zich via de clubapp op een dag naar keuze inroosteren. Vanaf eind mei worden leden die dat nog niet gedaan hebben door ons ingepland. De planning staat nu open tot en met augustus.
Contributie 2025
De penningmeester heeft iedereen de jaarnota 2025 voor de verschuldigde contributie gestuurd op het opgegeven e-mailadres. Voor degenen die een incassomachtiging hebben afgegeven zal het bedrag over ca. 2 weken worden geïncasseerd. (Zorg tegen die tijd voor voldoende saldo op je rekening!) Aan degenen die nog geen incassomachtiging hebben afgegeven, het vriendelijke verzoek het verschuldigde bedrag binnen 2 weken over te maken. Alvast hartelijk dank!
Feestelijke opening nieuwe keuken en bar

Reminder King of the Court Tournament
Op 29 maart aanstaande organiseer ik, Michel Linhart, een open tennis- en padeltoernooi bij Triomf in Bergschenhoek. In een vorige nieuwsbrief heb ik uitgebreid verteld over de achtergrond en het doel van dit toernooi; zoveel mogelijk geld inzamelen voor het KWF. Doe je ook mee?
Inschrijven kan nog steeds via de website:
www.toernooivoorhetgoededoel.nl

Jaarkalender 2025
t/m eind maart – Verbouwing keuken en bar
23 maart – Openingstoernooi senioren
28 maart – Feestelijke opening bar en keuken
29 maart – King of the Court Tournament voor Alpe d’Huzes
30 maart t/m 13 juni – Voorjaarscompetitie tennis en padel
1 april t/m 21 mei – Interne competitie (tennis dinsdag, padel woensdag)
30 mei t/m 13 juli – Zomercompetitie padel
07 juni – Slaapfeest jeugd
14 juni – Vrijwilligersavond
21 t/m 29 juni – Clubkampioenschappen
begin juli – Haringparty
4 of 11 juli – Ladies event
13 juli – Jumbo Ouder-kindtoernooi tennis & padel
24 juli – 55+ toernooi
30 augustus – Glow in the Dark toernooi
1e week september – Triomf Open tennis & padel
07 september t/m 12 oktober – Najaarscompetitie tennis & padel
01 november – The Battle
05 november – Poffertjestoernooi
begin november t/m 3e week maart (2026) – Interne padelcompetitie (op zondag)
17 november t/m 16 februari (2026) – Wintercompetitie padel (op vrijdag)