Ouder-kind Toernooi 2024: Schrijf je nu in!

Sluit je vakantie sportief af. Op zondag 25 augustus 2024 kan je meedoen aan het LTC Triomf Ouder & Kind Toernooi. Dit is je kans om samen met je vader, moeder, opa, oma of andere volwassene in actie te komen tegen andere enthousiaste jeugdleden! Gezelligheid staat voorop bij dit toernooi en ieder kind kan meedoen, zowel beginnend als ervaren.We starten om 13:00 uur voor de categorieën oranje, groen en geel en om 15:00 uur voor de categorie rood. Natuurlijk sluiten we het toernooi af met een prijsuitreiking en iets lekkers te eten. Kosten voor deelname zijn €6,00 per koppel en je kan op de dag zelf aan de bar betalen. In verband met de planning mag één ouder zich maximaal met 1 kind inschrijven.

Inschrijven kan hier. De inschrijving sluit op 18 augustus.

Ladies Day 15 juni

De Ladies Day stond dit jaar in het teken van Wimbledon.
De dames hadden er allemaal zin in, in het wit lekker een aantal wedstrijdjes spelen. Bij aankomst op de club kregen alle deelneemsters een heerlijk glaasje prosecco met (natuurlijk) aardbeien en slagroom. Bij Wimbledon hoort ook dreigende regen! Op een enkel spatje na bleef het droog, dus alle wedstrijden konden doorgang vinden.
Tijdens de hele middag werden de sterren van de hemel gezongen door onze zanger Ed. En niet te vergeten; werd de bardienst verzorgd door het tennisteam van Albert L’Istelle. Deze heren gingen er helemaal voor en geen moeite was hen te veel om het de dames naar de zin te maken.
Na de wedstrijden werd van een heerlijke High Tea/ Wine genoten. De organisatie had voor superleuke theepotten gezorgd. Na afloop werden deze theepotten verloot onder de deelnemers.

Haringparty 4 juli

Op 4 juli j.l. vond weer de inmiddels traditionele haringparty plaats. En zowaar! De weergoden waren ons gunstig gezind zodat iedereen op het terras kon vertoeven.
De haringen waren weer voortreffelijk, verzorgd door Patrick en assistentie van de Hoeckse Vis en Zeebanket.
Met ca 70 deelnemers weer een leuke namiddag kunnen realiseren.

Tegelijkertijd werd afscheid genomen van Pamela en Senait die hun werkzaamheden voor Triomf hebben beëindigd en nu andere doelen nastreven. Natuurlijk wensen we ze een goede toekomst toe! En ondertussen kijken we natuurlijk vast uit naar de haring van 2025!

Afsluiten voorjaarscompetitie

De padelcompetitie is al een poosje geleden afgerond, maar de eindstanden van de tenniscompetitie, m.n. op de vrijdag lieten nog even op zich wachten. Zowel bij de tennis- als de padelafdeling is er een aantal teams kampioen geworden en mogen ze volgend voorjaar de strijd aangaan in een hogere klasse.

De kampioenen bij de padelteams zijn: de teams van Rogier vd Hoeven, Dean Ton, Pieter Hofman, Max Veldkamp en Michel Poos. Bij de tennisteams ging de 1e plaats naar de teams van Jan Karel Burggraaff, Emmeke Eling, Sabina Breed, Stijn van Hest, Lambert Verhagen en Barbara Kruis.

Kampioen Zomeravond Competitie Padel

De zomercompetitie op de vrijdagavond is weer afgelopen en heeft één kampioen opgeleverd. Het team van Roy Brouwer wist ongeslagen de 1e plaats te behalen.

Golftoernooi voor Leden van LTC Triomf 4 oktober

Bij de inventarisatie bleek er meer dan genoeg animo te zijn om de Triomf golfwedstrijd weer in ere te herstellen.
De datum wordt 4 oktober! In september was er geen ruimte op de Hooge Rotterdamsche. Na zo’n nat voorjaar gaan we ervan uit, dat we een heel mooie nazomer krijgen en het in oktober dus ook nog heel mooi weer wordt.

Willen degenen, die op 4 oktober mee willen doen, zich nog een keer bij me aanmelden, en dan ook je playing handicap aan me doorgeven, zodat we leuke koppels kunnen vormen. Ook even melden of je 9 of 18 holes wilt lopen. (marjovanderwel@gmail.com)

Voor leden van de Hooge Rotterdamsche zijn de kosten € 15,00 voor een kopje koffie/thee met wat lekkers en na afloop een borrelhapje.
Voor niet leden komt daar nog bij € 46,50 greenfee voor 18 holes, en €31,00 greenfee voor 9 holes.(mits daar genoeg animo voor is).

Fred en Marjo

Jaarkalender