Vernieuwing keuken/bar met toestemming ALV
Op 25 november j.l. heeft het bestuur een extra ALV bijeengeroepen om toestemming te krijgen de keuken en de bar te vernieuwen. Deze renovatie is nodig omdat de keuken al 25 jaar oud is en inmiddels te weinig capaciteit heeft. Bovendien willen we met het oog op de toekomst graag een gasloze keuken.

De ALV stemde voor de plannen van het bestuur. Van de aanwezige stemgerechtigde leden was op één onthouding na iedereen akkoord met de plannen en met het daarmee gemoeide budget van ca. € 150.000 euro. (Als je de gebruikte presentatie wilt inzien, kan je deze opvragen door hier te klikken.)

De apparatuur zal worden vervangen door moderner materiaal. Er komt een koelcel in “het ballenhok” en er zal meer ruimte worden gecreëerd. De bar wordt vervangen door een recht exemplaar, waar ook qua koeling en overige opslag meer mogelijk zal zijn.

De werkzaamheden zijn gepland voor de maanden januari en februari 2025. De huidige bar zal daarom eind december sluiten. Op het podium in het clubhuis komt een tijdelijke bar, waar alleen fris, wijn, koffie, thee, snoep en flesjes of blikjes bier worden verkocht. Je zal dus in januari en februari geen bier van de tap kunnen bestellen. Het is nog niet duidelijk of er ook tosti’s verkrijgbaar zullen zijn.

Opgeven voorjaarscompetitie 2025
De inschrijvingen voor de voorjaarscompetitie druppelen binnen. Voor de padelcompetitie op vrijdag zijn de 10 aanmeldingen al ruimschoots overschreden. Dus voor de teams die in 2024 al eerder gespeeld hebben, wordt het loten of uitwijken naar de zaterdag (nog voldoende ruimte) of zondag (nog beperkt ruimte). Ook bestaat de mogelijkheid om in plaats van de vrijdag in het voorjaar alvast in te schrijven voor de vrijdag zomercompetitie. Deze wordt gespeeld op 30 mei en 6, 13, 20 en 27 juni.

Voor de tenniscompetitie is er op vrijdag meer ruimte, omdat er weer om en om gespeeld wordt. Hier kunnen nog wat teams zich voor aanmelden. Ook op zaterdag kan er nog een aantal teams bij en op zondag is er nog ruimte voor jeugdteams.

Aanmelden kan tot 25 december a.s. bij Marjo van der Wel door hier te klikken.

Bardienst inplannen
De bardienstplanning voor de eerste helft van 2025 staat open. Van iedereen die bardienstplichtig is, wordt verwacht, dat hij/zij zich vóór 23 december 2024 minimaal 1x inschrijft. Je verdient dan 1 punt. Per jaar moeten er 2 punten geregistreerd worden. Je kan je inschrijven via de clubapp/diensten. Zoek een datum op, waarop je kan, klik erop en je staat genoteerd. Heb je op 23 december nog 0 punten geregistreerd staan, dan word je ingepland, aangezien ook in januari alle diensten gevuld moeten zijn! Wil je nog afkopen voor 2025 (€ 60,00 voor 2 diensten), geef dat ook vóór 23-12-24 door! Als je op je geplande dag zonder reden niet op komt dagen, kost het je € 60,00 per bardienst.

Mailadressen
Het is ieders eigen verantwoordelijkheid dat de mailadressen juist geregistreerd staan en dat de berichten van Triomf niet in de spam terechtkomen. Het komt te vaak voor bij de bardiensten, dat mensen niet op komen dagen en zeggen alle herinneringen gemist te hebben, omdat die in de spam zaten. Ook dan wordt € 60,00 boete opgelegd.

AED–cursus
Het wordt weer tijd voor de jaarlijkse AED-cursus. Het is simpelweg van levensbelang dat meerdere leden op onze vereniging met de AED-apparatuur overweg kunnen. Om met een nieuwe beginnerscursus te kunnen starten, heeft Rika nog 4 mensen nodig. De kosten van deze cursus zijn voor de vereniging. Heb je belangstelling voor deze cursus die slechts 2 avonden in beslag neemt? Meld je dan aan bij Rika van Swieten door op deze link te klikken.

Sponsoren gezocht 55+ toernooi
Ieder jaar organiseren wij het 55+ toernooi. Om het ook in 2025 tot een groot succes te maken, zijn wij op zoek naar zilveren (€ 100,00) en bronzen (€ 50,00) sponsoren. Als tegenprestatie maken wij reclame voor uw bedrijf. Volgend jaar staat dit toernooi op de planning voor 24 juli. Wij willen dan een live jazz/soul band inhuren en daarnaast wat prijsjes en lekkere hapjes regelen. Bovendien willen wij het inschrijfgeld voor de deelnemers zo laag mogelijk houden. Als u interesse heeft om sponsor te worden van dit gezellige toernooi, mail dan even naar valkenburgf@gmail.com. We kunnen dan wellicht ook een doek of logo gebruiken om uw bedrijf aandacht te geven. Alvast dank namens de organisatoren van dit toernooi: Jan Nijmands, Freek Noorman en Fred Valkenburg.

Kalender vanaf 18 oktober 2024

10 november t/m half maart op zondag vanaf 12.30 uur   Interne winterpadelcompetitie
januari – februari    Verbouwing keuken en bar
15 februari     Snerttoernooi
16 februari van 10.00 – 13.00 uur    Carnaval event (organisatie Tennisschool)
maart    Vrijwilligersavond (onder voorbehoud)
3 maart
    ALV Triomf Tennis & Padel
16 maart    Openingstoernooi jeugd
23 maart    Openingstoernooi senioren
30 maart   Start voorjaarscompetitie tennis en padel
april – mei    Interne competitie (tennis dinsdag, padel woensdag)
30 mei t/m 13 juli    Zomercompetitie padel
7 juni    Slaapfeest jeugd
half juni    Ladies event
eind juni    Clubkampioenschappen
eind juni/begin juli    Haringparty
13 juli    Ouder-kindtoernooi tennis & padel
23 juli    Jeugdtoernooi
24 juli    55+ toernooi
1e week september    Triomf Open tennis & padel
7 september t/m 12 oktober    Najaarscompetitie tennis & padel
1 november    The Battle
5 november    Poffertjestoernooi
begin november t/m 3e week maart (2026)    Interne padelcompetitie (op zondag)
17 november t/m 16 februari(2026)     Wintercompetitie padel (op vrijdag)

16 x bekeken