Beperkte beschikbaarheid banen tot half oktober
In verband met het open toernooi komende week en aansluitend daarop de start van de najaarscompetitie zullen de banen in het weekend tot half oktober veelal geblokt zijn voor wedstrijden. Na het open toernooi zullen de banen op zaterdag en zondag wel weer te boeken zijn voor recreanten.

Achtergelaten spullen bij de padelbanen
Regelmatig zien we met name bij de padelbanen lege flesjes, (oude) ballen en andere rommel op de tafels en naast de banen liggen. Er staan genoeg prullenbakken op het park om spullen die je niet meer nodig hebt, weg te gooien. Met elkaar houden we het netjes, dus kijk als je gespeeld hebt nog even of je niks hebt laten liggen.

Douches en toiletten
Sinds enige tijd zijn de toiletten en de douches vernieuwd. We zijn trots op het resultaat, maar helaas niet op het gebruik. Het is eigenlijk te treurig voor woorden dat we dit nog moeten uitleggen: douches zijn om je af te spoelen, toiletten zijn om op te plassen! Gebruik de douches dus niet om te plassen. Dat geldt ook voor de struiken bij de padelbanen! Als je fit genoeg bent om een balletje te slaan, kan je ook wel even een sprintje trekken naar de wc.

Winterpadelcompetitie
Er zijn nog beperkte mogelijkheden om je met een team in te schrijven voor de winterpadelcompetitie op vrijdagavond. Deze start in november, duurt 7 speeldagen, en eindigt in februari. Er wordt om de week thuis of uit gespeeld. Aanmelden bij marjovanderwel@gmail.com.

Afhangen volgens de regels
De vakantie is weer voorbij, de lessen zijn weer gestart, en dat houdt in dat het weer drukker wordt op de tennis- en padelbanen. Vriendelijk verzoek vanuit het bestuur, maar ook namens alle andere leden: houd je aan de regels en hang af onder je eigen naam, zodat iedereen dezelfde mogelijkheden heeft om een baan te boeken! We zullen met enige regelmaat steekproeven houden om te controleren of de juiste mensen op de baan staan!

Vacature bestuur
Sinds 7 juni jongstleden ontbreekt in ons bestuur een vast bestuurslid barzaken. De bestuurlijke taken worden voorlopig waargenomen door onze voorzitter Joost Oudshoorn en de barindelingen door Marjo van der Wel in samenwerking met Mirjam Telintelo. Mirjam houdt zich ook bezig met de inkoop.

Het is echter de hoogste tijd om ons bestuur weer compleet te maken en dus zijn we dringend op zoek naar een bestuurslid barzaken. Is deze taak iets voor jou en vind je het leuk om iets te doen voor jouw club? Neem dan contact op met Joost Oudshoorn (voorzitter@ltctriomf.nl). Joost zal je alles vertellen over de werkzaamheden en de taken die van een bestuurslid barzaken worden verwacht.

Golftoernooi
Op 4 oktober a.s. vindt het LTC Triomf Golftoernooi plaats. Je kan je nog opgeven tot 31 augustus, geef dan ook je playing handicap door, zodat we leuke koppels kunnen vormen. Ook even melden of je 9 of 18 holes wilt lopen. (marjovanderwel@gmail.com)

Voor leden van de Hooge Rotterdamsche zijn de kosten € 15,00 voor een kopje koffie/thee met wat lekkers en na afloop een borrelhapje. Voor niet-leden komt daar nog bij: € 46,50 greenfee voor 18 holes, en € 31,00 greenfee voor 9 holes (mits daar genoeg animo voor is).

Kalender 2024
31 augustus t/m 8 september