Op zondag 3 november 2024 nemen LTV Bleiswijk en Triomf het weer tegen elkaar op in The Battle.

In een gezellige middag (van ongeveer 13.00-17.00) speel je 3 wedstrijden voor jouw club, afwisselend in Bleiswijk en Bergschenhoek. Deze wedstrijden speel je binnen een bepaalde tijd en je telt de games door.

Samen met jouw partner strijd je dus mee om de eer van onze vereniging. Wij van Triomf hebben alle keren nog gewonnen en gaan dus ons best doen om dat dit jaar ook weer te doen! Kortom: we hebben jullie hulp hard nodig.

Maar… het gaat vooral om een gezellige tennis- en padelmiddag. Geef je daarom samen met je partner op. En dan plannen wij 3 leuke potjes in. Heb je geen partner, maar wil je wel meedoen? Geef je dan ook op en dan kunnen wij je hopelijk aan iemand anders koppelen.

Wij sluiten de middag altijd af met een heerlijke maaltijd. Dit jaar verzorgt LTV Bleiswijk de maaltijd. Dus iedereen eindigt de dag in Bleiswijk.

Waar wacht je nog op?!?!

Meld je hier aan>>

ps: de inschrijfkosten zijn €12,50 pp om alle hapjes en het eten van te betalen. Dit betaal je via de pin op de dag zelf in Bleiswijk.