Beste leden van Triomf,
Vandaag is ons nieuwe elektronische toegangssysteem opgeleverd. Belangrijk is om dit bericht even goed te lezen!

Alle leden hebben nu toegang tot de kleedkamers en het hek bij de fietsenstalling middels een elektronisch systeem. Hoe werkt dit? Via de KNLTB club app kan je door linksonder op home te klikken je persoonlijke toegangscode zien. Deze bestaat uit 6 cijfers en wisselt iedere week. Naast de ingang van de kleedkamers en het hek bij de fietsenstalling hangt een lezer waar je deze code kan invoeren. Belangrijk is dat als jullie ’s avonds laat of in het weekend als het park leeg raakt het hek en/of de toegang naar de kleedkamers achter je dicht trekt. Tijdens openingstijden 8.15 tot 23.00 uur heb je altijd toegang tot de banen. Rechts naast de uitgang van het hek bij de fietsenstalling zit een zwarte knop. Deze kan worden gebruikt om het terrein te verlaten als het hek is afgesloten.

Leden die nu vanwege hun functie in het bezit zijn van een sleutel ontvangen een separaat bericht.

Rest mij jullie alvast te bedanken voor je medewerking, En op deze plaats wil ik ook alvast Ruud Lendfers bedanken die heel wat uurtjes heeft besteed om dit systeem aan te leggen.

Namens het bestuur,
Joost Oudshoorn