Afscheid Robert Miog / bestuurslid barzaken gezocht
Tijdens de bestuursvergadering van 7 juni j.l. heeft Robert Miog aangegeven zijn functie als bestuurslid barzaken neer te leggen. Reden hiervoor is het verschil van inzicht tussen Robert en de overige bestuursleden over de invulling van deze rol. Sinds 1 januari 2024 heeft hij zich, als opvolger van Joost van Dam, vol enthousiasme op zijn taak geworpen, waarvoor wij hem hartelijk willen bedanken. We blijven Robert ongetwijfeld zien op de padelbanen!

Bovenstaande betekent wel dat er nu een vacature openstaat voor een bestuurslid barzaken en dat het bestuur actief op zoek gaat naar een vervanger voor Robert. Voorlopig neemt onze voorzitter Joost Oudshoorn Robert’s taken over en pakt Marjo van der Wel de indeling van de bardiensten op. Vanaf vandaag is Marjo voor eventuele vragen te bereiken via het e-mailadres barcommissie@ltctriomf.nl. Mirjam Telintelo zal zich voorlopig bezig gaan houden met de inkoop.

Mocht je iets willen doen voor de vereniging en interesse hebben in deze leuke functie, neem dan contact op met één van onze bestuursleden. Zij vertellen je graag alles over de ins en outs.

Najaarscompetitie tennis en padel senioren 2024
De voorjaarscompetitie zit er amper op of het is alweer mogelijk om je in te schrijven voor de najaarscompetitie tennis of padel. Deze start op 13 september en eindigt op 13 oktober, dus 5 weken achter elkaar. Zowel voor tennis als padel is er op de vrijdagavond beperkt ruimte (padel zit zelfs al bijna vol!). Op zaterdag zijn er nog wel mogelijkheden voor inschrijving (starttijd op zaterdag is 10.00 uur). Op zondag zijn de tennisbanen voor de jeugdcompetitie gereserveerd. De padelbanen zijn vanaf 9.00 uur bezet, en de teams spelen dan in 3 shifts (9.00u, 12.00u en 15.00u). Je kan een voorkeur opgeven voor de starttijd van de thuiswedstrijden, dan wordt geprobeerd daar rekening mee te houden. Wil je je met een team opgeven, stuur vóór 30-6 een mail naar marjovanderwel@gmail.com met daarbij jullie voorkeur voor tennis of padel en op welke dag.

Najaarscompetitie tennis jeugd 2024
Ook de jeugd kan weer inschrijven voor de najaarscompetitie. Deze competitie is niet alleen voor kinderen die al jaren tennissen, maar ook voor alle jeugdleden die graag hun spel willen verbeteren, met andere kinderen willen tennissen en ervaring willen opdoen. Er wordt gespeeld in de categorieën rood, oranje, groen en geel, dus iedereen kan meedoen. Gezelligheid staat voorop! Inschrijven kan door een mailtje te sturen naar jeugdbestuur@ltctriomf.nl. De competitiedagen zijn 8, 15, 22, en 29 september en 6 oktober.

Inschrijving Triomf Open 2024 geopend
Voor wie het zomerseizoen wil afsluiten met een hele week tennis en padel op ons mooie groene park hebben we goed nieuws: het Triomf Open staat weer op de planning!

Er wordt een mooie week georganiseerd met behalve zoveel mogelijk tennis- en padelwedstrijden ook volop gezelligheid en heerlijke maaltijden. Op vrijdagavond kan je onder het genot van een hapje en een drankje genieten van de Tie Break Tens. Het thema van deze feestavond is Oktoberfest.

Tennis
Voor deelname aan het tennistoernooi kun je je inschrijven op elk gewenst niveau tussen de 3 en 8 in de DE, DD, HE, HD en GD. Ook kun je je inschrijven in de 35+ categorie niveau 6 of 7 in de HE en DE.

Padel
Ook dit jaar organiseren we weer een P250 padeltoernooi in de HD en DD. Naast dit niveau kun je je inschrijven voor niveau 1/2/3 in de GD en niveaus 4 t/m 8 in de DD, HD en GD. Let op: Je kunt je maximaal voor 2 onderdelen inschrijven, of je nou padel, tennis of allebei wilt doen!

De inschrijving is inmiddels geopend! Wacht hier niet te lang mee, want we hebben maar een beperkt aantal plekken en VOL = VOL! Inschrijven kun je direct doen via onderstaande links:

Schrijf je hier in voor tennis!
Schrijf je hier in voor padel!

Zien we jou begin september? Wij hebben er zin in!  Sportieve groet, Triomf Open Commissie

Dit toernooi wordt voor het derde jaar op rij mede mogelijk gemaakt door onze hoofdsponsoren:
Veldwerk Uitzendbureau en Kruize Keukenstudio.

Padel 2-daagse voor de jeugd
Over precies een maand begint de zomervakantie, met een stop voor de meeste sporten. Maar wij, trainers van Padel-Only, organiseren een fantastische padel 2-daagse voor jeugdspelers van 5 t/m 14 jaar plus een optioneel ouder/kind-toernooi. Er zijn meerdere data en locaties maar op 17 en 18 augustus zijn we in Bergschenhoek bij LTC Triomf. Tijdens deze twee dagen krijgt de jeugd de kans om met leuke uitdagingen en oefeningen padel te ontdekken of hun skills te verbeteren. Onze ervaren trainers zullen aanwezig zijn om hen te begeleiden, ongeacht hun ervaringsniveau. Iedereen is van harte welkom! Aansluitend is er op zaterdag een ouder/kind-toernooi waar iedereen aan mee kan doen.

Meer info en aanmelden kan via https://padel-only.nl/dienst/padel-2-daagse-jeugd/

Sportieve groeten,  Het team van Padel Only: Joris Krijger, Arwin Romeijn en Walter Willemen

Naderende deadlines!

De inschrijving voor de Holland Special Packaging Clubkampioenschappen 2024 wordt bijna gesloten! Je kunt je nog opgeven tot zondag 16 juni 2024 om 23.59 uur!  Inschrijven: klik hier

Heerlijk smullen van Hollandse Nieuwe, het kan op 4 juli aanstaande vanaf 16.30 uur tijdens de inmiddels traditionele Haringparty van Triomf. Nog niet ingeschreven? Geef je uiterlijk 30 juni a.s. op via een mailtje naar leovermeer@hotmail.com.

Kalender 2024
1 april t/m 14 juni